18 Şubat 2014 Salı

( Yuva Bulundu) Can için yuva arıyoruz !

Emine Abla, işten evine gelirken durakta bu ufaklığı görüyor. Kir pas içindeki ufaklığı kucakladığı gibi evine getiriyor. Ertesi günü bana getirdi. Birlikte güzelce sabunlarla yıkadık. Kirlerinden arındırdık. Mışıl mışıl uyku çekerken fotoğraflarını çektim. Sonra iki kız ( bir daha böyle sallana sallana gelen iki şapşala kedi vermem. Bu 3 oldu...) bu güzelliği gelip sahiplendi. Bir hafta önce yani 2 ay baktıktan sonra sonra evde babaları namaz kılıyormuş, istemiyor bahanesi ile dün getirip bana attılar.. Babalarının kıllığı namaz kabul olur artık. Kedi olan evde namaz kılınmaz kim demiş. İnsanlara bir cana bakmak ne zor geliyor, üstelik getirip vermek. Birde kusura bakmayın diyorlar.. Ben ne bakacağım kusura senin vicdanın rahatsa.. Öteki dünyada hesaplaşırsın bu kedicikle.. O nasıl terk edilmenin acısını yaşayacaksa, onlarda sevdikleri tarafından terk edilmenin acısını yaşasınlar. Amin..
Şimdi bu güzel oğluşuma yuva arıyorum. Lütfen paylaşın ki, onu asla terke etmeyecek bir aile bulabilsin kendisine..

İsmi: Can
Cins: Sarman
Yaş: 4 aylık
Cinsiyet: Erkek
Şehir: İstanbul / Ümraniye
Sahiplenen: Mine & Mahir Kabak / Bahçelievler / İstanbul















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder