20 Kasım 2013 Çarşamba

Mırnav İçin Yuva Arıyoruz ! (Yuva Bulundu)


     Mırnav Hanım ve diğer dört kardeşini sokakta annesiz olarak buldum. Gerekli bakım ve beslenmelerini yaparak büyüttüm ama evimin kedi nüfusu kalabalık olduğu için sahiplendirmek istiyorum bu güzel kızı.
Tuvalet eğitimini tamamladı, iç-dış parazit tedavisi yapıldı, yaş mama ve sulandırılmış kuru mama yiyebiliyor.
Takibini yapabilmek için İstanbul dışına sahiplendirme yapılmayacaktır.

Eğer ki bu güzel hanımı sahiplenmek isterseniz, mail adresimden ulaşabilirsiniz.

İsmi: Mırnav
Cins: Melez
Cinsiyet: Dişi
Yaş: 1,5 aylık
İletişim: kedibutik@gmail.com
Sahiplenen: Özgür Türkoğlu / Küçükçekmece / İstanbul







3 yorum:

  1. cnm ya inşallah güzel bir yuva bulur bu arada headera da ayrı bir bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Masallah ya hepsi birbirinden tatlı. Bizde bir tane daha istiyoruz ama kızımız pek hoşlanmıyor bu fikirden. Yuvalandırmak icin eve yavruları aldıgımızda kendisiyle pek gecinemiyorlar. Oysa yavrular ne cok merak ediyor onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balböceği sana davet yolladım. Mail adresine bakabilirsin:)

      Sil