21 Ekim 2013 Pazartesi

Ürkek Mina İçin Acil Yuva Arıyoruz ! ( Yuva Bulundu)

Bir gece eve dönerken, arabaların altından feci ciyaklama sesleri duydum. Uzun bir uğraş sonucu bu minik canı arabanın altından çıkardım. Gri bir kedi sandığım Mina , meğer bembeyaz bir kedicikmiş. O kadar çok pislenmişti ki. Neler yaşadığını tahmin bile edemiyorum. Bir yerlere düşmüş veya insanlar tarafından tekmelenmiş olmalıydı. Çok ürkek ti. Eve getirdim ve yıkadım. Sonunda kirlerinden bir nebze de olsa arındı. Biri sahiplenmek istedi, bir hafta içinde bakamıyoruz diye geri getirdi. Bu kadar uysal bir bebeğa bakamayan insanları da anlamıyorum.
Sonunda dün bu güzel kızı Florya da yaşana bir çift gelip aldı.
Onlarla bir ömür mutlu ve huzurlu ömür geçirmesini diliyoruz..

İsim: Mina
Cins: Beyaz Cins
Cinsiyet: Kız
Yaş: 2 aylık
İletişim: shemellon@gmail.com
Sahiplenen: Esen Deryani / Florya / İstanbul




















3 yorum:

  1. çok sevindim yuva bulduğuna, ne kadar güzel bir kedi. İnşallah çok uzun ve mutlu bir hayatı olur. O aileye de binlerce teşekkür...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir eve gitti, geldi. İnşallah bu evinde çok mutlu olur:.

      Sil
  2. sanki basina gelicekleri anliyormus gibi:)

    YanıtlaSil