6 Eylül 2013 Cuma

Niki Onu Sevecek Koruyacak Bir Aile Arıyor!!! ( Yuva Bulundu)

Dün akşam Necla Abla bulmuş bu şekeri. Yazısını paylaşıyorum..

İsmim Necla, Ümraniye de oturuyorum.Dün gece balkondan bakarken büyük kedilerin bu yavruyu dövdüğünü gördüm. Dayanamadım indim aşağıya.Diğer kedileri uzaklaştırdım. Bu ufaklıkta peşime düştü. Eve çıkardım. Karnını doyurup bırakırım dedim ama tekrar indiğimde nereye koysam peşimden geldi. Akşam bende kaldı. Eşimden gizli bir oda da tuttum. Bugün veterinere götürdüm. İç dış parazit aşısı yapıldı. Yıkadım, temizledim. Tuvalet eğitimi de var. Bir eksiği sıcak bir yuva. Ona yuvasını açacak, koruyup kollayacak, sevecek bir melek arıyor.

Adı: Niki
Cins: Sarman- Tekir Melezi
Cinsiyet : Dişi
Yaşı: 2 aylık


İletişim: Necla Usta
Mail: shemellon@gmail.com
Sahiplenen: Burak Karadenizoğlu / Ümraniye/ İstanbul






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder