19 Eylül 2013 Perşembe

Mimi İçin Yeni Yuva Arıyoruz !!! İstanbul

Bu meleğimiz de şansız doğan bebeklerden, bir araba onu ezmiş halde bulundu. Kalçasından bir ameliyat geçirdi. Şu an iyileşme aşamasında, biraz aksıyor ama, başka hiç bir problemi yok. Geçirdiği ameliyat izi çabucak iyileşti

Ayşe Ablanın Anlatımıyla Miminin Hikayesi:
Onu ana caddede arabanın altında ağlarken buldum.Öyle zor çıkardım ki altından,resmen arabanın altına girdim. Baktım ki ayak sallanıyor ,geç vakitti ertesi günü veterinere. götürdüm. Hemen ameliyat edildi. Yalnız çok ufak olduğu için fazla narkoz veremediler. Çok canı yandı, herhalde iki gün hep bağırdı. Kendini kafese vurdu, sonra toparladı. Bir hafta tuvaletini yaparken bas bas bağırdı. Şimdi iyi ama azcık topallıyor. Sokakta yapamaz kuru mama yiyor ,tuvaletini kuma yapıyor.Bir odada hapis şimdi. Ona zarar verirler diye diğerlerinin yanına koyamıyorum. oda çikmak için ağlıyor.Ona benden daha iyi bakacak, sevecek ve kollayacak yeni bir yuvaya ihtiyacı var. Çünkü bu şekilde sokaklardan bulduğum bir çok kedi ile ilgileniyorum. Hepsine yetemiyorum.

İyi yürekli birileri Mimiyi sahiplenirse çok mutlu olurum..
Paylaşan herkese sonsuz teşekkürler..

İsim: Mimi
Irk: Simokinli - Siyah Beyaz
Cinsiyet: Dişi
Yaş: 5 aylık













1 yorum:

  1. Ah kuzum ah... Keşke imkanım olsa da gördüğüm tüm şu güzel, masum canlıları alıp onlarla yaşayabilsem... Ama vicdanı olanların imkanı yok imkanı olanların vicdanı yok... Bloglarınızı biraz taciz ettim sanırım. Kendi yavrularımı da hatırladım ayrılamadım kusuruma bakmayın lütfen...

    YanıtlaSil