20 Temmuz 2013 Cumartesi

Su Damlamıza Yuva Arıyoruz!!! ( Yuva Bulundu)

Çocukların işkence ettikleri ve Necla ablanın ellerinden kurtardığı şeker kız bu işte..
Dün onu bizim ufaklıkların yanına bıraktık ama, Necla abla kedi sesi duyunca aşağı inmiş, bakmış bizim ki ağlaya ağlaya bizim sokakta dolaşıyor. Almış gelmiş yine eve tabi. Bugün onu bir güzel yıkadık, kuruladık, sonra ben fotoğraflarını çektim. Bu pozlarını zor yakaladım. Zıp zıp:) Eşi ne yazık ki evde kedi beslemesine izin vermiyor. Bu yüzden bu güzel kıza yeni bir yuva arıyoruz.İsmini" Damla " koyduk, çünkü bir damlacık ve öyle güzel ki. Benim kıza benziyor, hatta daha güzeli, pamuk gibi de güzel tüyleri var..

Lütfen bu yazıyı paylaşırsanız çok sevinirim..Ona ömürlük bir yuva bulmak istiyoruz. İlgilenen olursa bana mail yazabilir.


İletişim: shemellon@gmail.com
İstanbul - Ümraniye

Sahiplenen: Suzan Dicle Altın / İstanbul/ Etiler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder